Współpracując z właścicielami lub zarządcami powierzchni magazynowych wysokiego składowania cyklicznie napotykamy na problem obniżenia ich efektywności ze względu na nierówności w posadzce. Wózki nie mogą pracować z pełną prędkością oraz efektywnością, co przekłada się na częściej psujące się podzespoły, a ich operatorzy narzekają na bóle kręgosłupa, które pojawiają się po kilku miesiącach użytkowania takiej posadzki i narażania się na mikro drgania będące efektem jeżdżenia po nierównościach.
Najczęściej te nierówności są niezauważalne dla ludzkiego oka, jednak znacząco wpływają na wydajność pracy całego magazynu.
Rozwiązanie wydaje się proste – ultrapłaskie szlifowanie i wyrównanie posadzki do normy VDMA i Twoje wózki systemowe będą mogły pracować z pełną prędkością i efektywnością, brak drgań obniży ich awaryjność oraz spowoduje poprawę stanu zdrowia operatorów. Inwestycja, która nie ma sobie równych!
Co jednak, jeśli poszukujesz rozwiązania budżetowego, które przyniesie spektakularną poprawę przy stosunkowo niewielkich nakładach finansowych? Odpowiedzią jest szlifowanie do składowej
DIN 15 185 parametru dZ!
Co to jest parametr dZ* składowej DIN 15 185?
dZ- definiuje dopuszczalne limity dla różnicy wysokości pomiędzy przednim lewym i prawym kołem wózka widłowego. Pomiar punktowy nie może przekraczać od -2 mm do + 2 mm.
Dzięki naszej autorskiej technologii oraz odpowiednio przeszkolonej brygadzie jesteśmy w stanie przygotować posadzkę pod wymagania każdego klienta, którego wózki potrzebują posadzki o równości na poziomie +1,5mm/-1,5mm parametru dZ!
Jak wykonać pomiar?
Aby wykonać pomiar stosujemy precyzyjny robot pomiarowy, który pozwala nam na odnalezienie na posadzce punktów/obszarów, które wykraczają poza parametr dZ, a następnie dokonać miejscowego szlifowania, w celu wyrównania posadzki.
Komu rekomendujemy szlifowanie do parametru dZ?
Rozwiązanie to polecamy do zastosowania w magazynach wysokiego składowania, w których wykorzystywane są wózki systemowe, a posadzka niespełna parametrów równości pomiędzy prawym, a lewym kołem, które wpływają na wydajność pracy wózków jak i całego łańcuch magazynowego.
Co wyróżnia tę metodę?
Pomijając szlifowanie automatyczne do normy FEM 10.2.14-1, jest to najszybsze w realizacji jak i najbardziej ekonomiczne rozwiązanie podnoszących efektywność i standard pracy magazynu VNA.
Dzięki zastosowaniu optymalnej technologii jak i odpowiedniego sprzętu możemy świadczyć usługę na „żywym organizmie” nie kolidując z pracą magazynu. Prace są wykonywane bezpyłowo.